Bij Big Smile Events draait alles om een glimlach. Bij u, maar zeker ook bij uw klanten. Hieronder de mogelijkheden voor de support bij een evenement of marketing & communicatie.
Het hele evenement van A tot Z:
Veel bedrijven hebben een plan liggen, dat maar niet van de grond komt bijvoorbeeld vanwege tijdsgebrek. Samen met u bedenken wij een passend concept bij uw project. Dat kan zowel een intern als extern evenement zijn. Daarnaast dragen wij zorg voor uitvoering binnen het door u gewenste tijdspad. Wij trekken de kar voor u, zodat u er geen omkijken meer naar heeft. Natuurlijk wordt ook de bijbehorende interne communicatie en de after sales verzorgd.
Intern:
- Bedrijfsfeest
- Personeelsfeest
- Jubileumfeest
- Projectbegeleiding
- Regelen van giveaways
- Sinterklaasfeest
Extern:
- Klantenactie
- Beursorganisatie (inclusief, standplan, promotie)
- Mailing (inclusief plan, drukwerk, adresbeheer)
- Verhuizing (communciatie, beheer projectplan, huisstijlbewaking)
De ervaring en connecties die wij hebben zorgt ervoor dat u de kans vergroot dat het project zal slagen en u waarschijnlijk tijd, dus geld bespaart. Door ons in te schakelen, kunt u gewoon uw werk blijven doen en bent u verzekerd van de glimlach achteraf. Neem contact met ons op via info@bigsmileevents.nl
Evenementondersteuning, alles tussen A en Z:
Soms loopt een project al, maar ontbreken er nog een aantal zaken. Een aantal taken kunnen wij u uit handen nemen:
- regelen van promotiemateriaal (bijv. flyers, posters, giveaways)
- notuleren van vergadering voor en project
- vergunning regelen
- persbericht verzorgen
- social media bijhouden
- assistentie bij evenement
- marketing en communicatie ondersteuning
- after-sales
- follow-up actie.
Veel bedrijven gingen u inmiddels voor. Dit kan op projectbasis of freelance. Wilt u deze support voor uw evenement of project, neem dan contact met ons om dit te bespreken via info@bigsmileevents.nl